Ovdn hdkjvkjd
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

. Ovdn hdkjvkjd مراجعه حضوری به شعب بانک
توجه: Ovdn hdkjvkjd
برای تماس با یک شماره در کشوری که در آن هستید یا تماس با یک شماره در خارج از کشوری که به آن مسافرت کرده‌اید، همانند برقراری یک تماس بین‌المللی عمل کنید. yes/ok + شماره مورد نظر + کد شهر (بدون صفر) + کد کشور + کد خروجی به طور مثال، هنگامیکه می خواهید از خارج ایران با شماره ١٢٣۴۵۶٧٨ در تهران تماس بگیرید، اینگونه شماره گیری کنید: Ovdn hdkjvkjd ۹۸۲۱۱۲۳۴۵۶۷۸ + و برای تماس با یک شماره تلفن همراه ام تی ان ایرانسل در آن کشور، مانند برقراری تماس بین المللی در ایران (همانطور که در بالا ذکر شده) عمل کنید. این بدین معنی است که شماره تلفن همراه را به عنوان شماره مورد نظر وارد کنید و فراموش نکنید که “صفر” را از ابتدای شماره تلفن حذف کنید. مثلاً برای تماس با ٠٩٣۵١۵۵٠۴٠٠، شماره ٠٠٩٨٩٣۵١۵۵٠۴٠٠ را وارد کنید.
هنگامی‌که در خارج از کشور هستید و از سرویس رومینگ استفاده می کنید، می توانید از Ovdn hdkjvkjd خدمات ارسال و دریافت پیام کوتاه (SMS) نیز استفاده کنید. در پایان سفرنیز ، هنگامی‌که به ایران باز می گردید سیم کارت شما باید بطور خودکار به وضعیت “پایان رومینگ” بازگردد و یا با پیگیری پیغام‌های گوشی، سیم کارت شما به حالت عادی بازمی گردد
چند سالی است با گسترش ارتباطات اپراتورهای تلفن همراه کشور و ایجاد رومینگ Ovdn hdkjvkjd در سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، این موضوع به اندازه‌ی قابل توجهی کاهش یافته است. به گونه ای که شاید دیگر در سفرهای خارجی نیازی به تلفن عمومی و یا کارت تلفن نخواهیم داشت.مشترکان ایرانسل می‌توانند از تلفن همراه خود در هر کشوری که با این شرکت دارای توافقنامه سرویس رومینگ بین‌المللی باشد، استفاده کنند و دیگر نیازی به ثبت نام یا دریافت سیم‌کارت جدید برای رومینگ ندارند. جهت استفاده از سرویس رومینگ باید صورتحساب‌های قبلی خود را به طور کامل پرداخت کرده باشید.
۷۰ درصد تخفیف مودم USB Ovdn hdkjvkjd وایمکس
برای بارگذاری کارت شارژ لازم است وارد سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care) شوید و پس از کلیک بر گزینه «پرداخت Ovdn hdkjvkjd ها»، به قسمت «شارژ مجدد» مراجعه کنید.
Ovdn hdkjvkjd
شما دانشجویان عزیز می‌توانید با ثبت‌نام سرویس وایمکس ایرانسل در جشنواره Ovdn hdkjvkjd تابستان امسال (تا ۳۱ شهریور) از ۷۰ درصد تخفیف ویژه در قیمت مودم USB بهره‌مند شوید.
ویژه Ovdn hdkjvkjd دانشجویان
• از طریق شماره‌های ۷۰۷ (از خطوط ایرانسل) و Ovdn hdkjvkjd ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ (از سایر خطوط) با مرکز تماس وایمکس ارتباط برقرار کنید.
شاید یکی از ملزومات سفر Ovdn hdkjvkjd به کشورهای خارجی آگاهی از چگونگی استفاده از سیم‌کارت و خرید کارت‌های تلفن از خطوط تلفن ثابت و همراه باشد.
• به یکی از فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل (که اسامی Ovdn hdkjvkjd آنها در وب سایت ایرانسل آمده است) مراجعه کنید؛ یا
قیمت مودم Ovdn hdkjvkjd بدون احتساب ۵% مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده است.
۱. پرداخت Ovdn hdkjvkjd اینترنتی
مودم USB وایمکس ایرانسل با ابعادی بسیار کوچک و زیبا، مانند یک حافظه فلش به رایانه شخصی شما متصل می‌شود و اینترنت پرسرعت Ovdn hdkjvkjd را در اختیار شما قرار می‌دهد.
برای استفاده از سامانه پرداخت اینترنتی لازم است Ovdn hdkjvkjd وارد سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care) شوید و پس از کلیک بر گزینه «پرداخت ها»، به قسمت «پرداخت صورت حساب/ پرداخت اینترنتی» مراجعه کنید.
مشترکان باید مبلغ ٢ میلیون ریال سپرده رومینگ را Ovdn hdkjvkjd پرداخت کنند. این مبلغ قابل بازگشت است و مشترک باید این مبلغ را با درج کد شناسه پرداخت خود به شماره حساب ۹۶٫۴۴۴۴۴۰ بانک ملت به نام شرکت ایرانسل واریز کند و جهت دریافت کد شناسه پرداخت #۱*۱*۱۳۰* را از خط خود شماره گیری کنند.
رومینگ ایرانسل Ovdn hdkjvkjd
نوشته Ovdn hdkjvkjd شده در تیر ۱۸, ۱۳۹۱
همچنین مشترکان می‌توانند برای استفاده از سرویس رومینگ سیم کارت دائمی، با خدمات مشترکین ایرانسل با شماره ٧٠٠ از Ovdn hdkjvkjd خط ایرانسل یا ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرند و کلیه اطلاعات لازم را دریافت کنند.
- در طول دوره این پیشنهاد Ovdn hdkjvkjd تخفیفی، هر نفر تنها می‌تواند یک حساب وایمکس ثبت نام نماید؛ بدیهی است در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام های اضافی ملغی می‌گردد.
آموزش استفاده Ovdn hdkjvkjd از رومینگ دائمی ایرانسل
نوشته شده در Ovdn hdkjvkjd خرداد ۲۳, ۱۳۹۱
هنگامیکه خارج از ایران هستید، درصورتیکه تمام تماس‌هایتان را به پیام گیر صوتی منتقل نکرده باشید، هر شخصی در ایران می تواند با شماره گیری تلفن همراهتان با شما Ovdn hdkjvkjd تماس بگیرد.
برای پیشگیری از ایجاد هرگونه مشکل احتمالی، لطفاً پیش از آغاز سفر مطمئن شوید که ام تی ان ایرانسل با کشور مقصد دارای توافقنامه رومینگ است و با خدمات مشترکین ایرانسل تماس Ovdn hdkjvkjd بگیرید و سرویس رومینگ را برای سیم کارت خود فعال کنید. (برای تماس با خدمات مشترکین، با شماره ٧٠٠ از تلفن همراه ایرانسل و یا ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرید.) هنگامی‌که از ایران خارج شده و به محدوده رومینگ بین‌المللی وارد می‌شوید سیم‌کارت شما باید به طور خودکار به وضعیت رومینگ تبدیل شود. *برقراری تماس به هنگام رومینگ
روش های پرداخت هزینه اشتراک Ovdn hdkjvkjd وایمکس ایرانسل:
۲. خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی Ovdn hdkjvkjd
تخفیف مودم USB Ovdn hdkjvkjd وایمکس ویژه دانشجویان
مشترک باید مجدداً با خدمات مشترکین ایرانسل با شماره ٧٠٠ از خط ایرانسل یا ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرد و Ovdn hdkjvkjd از فعال شدن نهایی سرویس رومینگ اطمینان بگیرد. *پیش از خروج از ایران دقت کنید…
توجه: ارائه کارت دانشجویی معتبر جهت Ovdn hdkjvkjd احراز هویت الزامی است.

برای ثبت نام سرویس Ovdn hdkjvkjd وایمکس می توانید:
- مراحل ثبت نام و عملیات پرداخت باید ظرف مدت ۳ روز از زمان ثبت‌نام انجام Ovdn hdkjvkjd شود؛





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: